Українська Греко-католицька Церква | Францискани греко-католики
Чин Братів Менших (Фундація Всіх Святих Серафимського Чину)
30 липня 2017

Відпочинок Школи Святого Антонія

Як і кожного року, так і цього, школа св. Антонія відпочивала на Закарпатті. У понеділок 17 липня з самого ранку ми вирушили у с. Нижній Бистрий (Закарпаття). Наша подорож розпочалася із молитви. Перша зупинка була у місті Стрий, де о. Юстиніан разом із місцевим парохом о. Олегом Овсяником відправили Божественну Літургію. Після Служби Божої нас щедро пригостили парафіяни цього храму.

По дорозі ми заїхали у Пилипець. Там піднялися на гору найдовшою в Карпатах парною канатною дорогою, наїлися смачних чорниць та зробили багато чудових фотографій. Приїхавши до монастиря, ми розселилися по кімнатах, смачно поїли та задоволені полягали спати.

Кожен день ми розпочинали із Служби Божої.

У вівторок після сніданку нам провели лекцію про гриби, ягоди рослини та змій: які з них є корисними, а яких потрібно остерігатися. Після цього ми вирушили в гори. Лише найвитриваліші змогли дійти до вершини і Господь нагородив їх грибами.

У середу ми поїхали на Мукачівський замок "Паланок", який зачарував нас своєю красою. Вертаючись до монастиря, ми зупинилися на березі річки поблизу м. Хуст. Там ми всі покупалися, після чого пані приготували на вогнищі найсмачніший у світі куліш. Щасливі, але стомлені, ми поверталися додому.

У четвер усіх розподілили на 5 команд, кожна з яких обрала собі якесь діло милосердя: «Голодного нагодувати», «Спраглого напоїти», «Невіжу навчити», «Сумного потішити», «За живих і мертвих молитися». На ці теми вони мусіли підготувати щось цікаве для іншої команди. Потім ми пішли на річку, де класно поплавали та позасмагали. На вечерю у нас була смажена картопля та м’ясо, яке ми всі разом смажили на вогні. Такі вечори навколо багаття всі ми дуже любимо!

У п’ятницю ми поїхали у Хуст, де ледь добралися до Хустського замку. Також ми погуляли по центрі Хуста і зайшли у катедральний храм Мукачівської Греко-католицької Єпархії. Там о. Юстиніан розповів нам на прикладі  цього храму багато цікавого про розпис церков, зокрема, про іконостас.

У суботу в нас була маленька проща:  ми ходили до  старого храму у с. Нижній Бистрий, який був першою парафією блаженного Теодора Ромжі. Там усі разом відправили молебень до Пресвятої Богородиці. Після обіду ми гралися у велику гру «Стенди», де кожна команда боролася за переможні карточки. Ввечері отець провів нам біблійний квест, у якому перемогла команда «Пінгвіни». Після цього усім нам роздали багато подарунків, від яких ми були у захваті. В неділю після Божественної Літургії та сніданку ми зібралися та виїхали додому.

Всі ми дуже дякуємо о. Юстиніану, паням та усім спонсорам, завдяки яким відбулася ця незабутня поїздка!