Українська Греко-католицька Церква | Францискани греко-католики
Чин Братів Менших (Фундація Всіх Святих Серафимського Чину)
25 липня 2012

Канікули із св. Антонієм

Коли ми приїхали в Закарпаття в понеділок падав дощ. Але це нам не стало на заваді і ми всі пішли грати у футбол на стадіон. Отець Юстиніан поділив нас на 3 команди серед яких була команда дівчат, за яку грав сам отець. І команди, які вигравали купалися в річці. Кожен день розпочинався зі Служби Божої. На другий день погода покращилась. І ми поїхали мандрувати. Спочатку ми поїхали на озеро Синевір. Там дуже гарна природа, а також можна було придбати красиві сувеніри. Потім ми поїхали на канатну дорогу біля водоспаду Шипіт. Канатна дорога була дуже високо і займала довгий шлях. Нам дуже сподобалося, бо декотрі діти були вперше.

В середу ми їздили в Хуст, там ми піднімалися на старий зруйнований Хустський замок. З тої гори було видно все місто, ми навіть бачили наш автобус і також отець показав церкву оо. Францисканів. Після обіду ми пішли купатися на річку. Вода була трохи прохолодною, але нам це не заважало.

В четвер ми з отцем і виховательками пішли в гори. Було важко йти, ми пішли не тією стежкою, бо хлопці рвалися вперед. Але все-таки ми відшукали правильний шлях. По дорозі ми бачили ящірку, змію, їли малину, чорницю. До озера, на вершині гори, яке запускає турбіни гідроелектростанції дійшла невелика кількість дітей з пані Оксаною. Після того, як зійшли з гори, ми з радістю кинулись купатися в річку. Ввечері нас чекало дуже гарне дійство. Хлопці для дівчат зробили дискотеку, а також пекли ковбаски на вогні.

В п’ятницю ми залишилися в монастирі. Поки хлопці шукали скарби по карті, які о. Юстиніан заховав, дівчата грали у футбол. А четверо хлопців долали іншу гору. І в цей день ми аж 2 рази ходили на річку. Було дуже класно! Після вечері ми всі разом зібралися в приміщені, співали пісні, грали вікторину, на якій отець по черзі давав питання 2 командам «Фенікс» і «Ковчег». Виграла команда «Ковчег». І нам роздали дуже гарні подарунки, а також хлопці поділилися з дівчатами скарбами, які заховав отець.

В суботу після Служби Божої і після сніданку ми вирушили додому. Закарпаття за нами плакало, бо як виїхали з Міжгір’я почався дощ.

Ми дуже дякуємо отцю Юліану, за те що добре нас прийняв і терпів всі ці дні, також дякуємо о. Івану, що профінансував цю поїздку, і звичайно о. Юстиніану, який поїхав з нами і взяв на себе велику відповідальність.

Діти школи Святого Антонія

• Синій вир, там де високо і холодно...